HÜSREV AĞIDI / Miraç DOĞANTEKİN












.

.
.
Ruhlarımız sarılıp ağlaştılar sonra
Bedenlerimiz başka başka
dertlere esir
Kaybetti viraneliğini virane
Kaybetti şehirliğini şehir

Kaybetti hisliliğini yürek
Dert gerek diye diye kürek çekti batık gemi
Üçüncü perde gerildi ilk ikisinin üstüne
Üst üste geldi iki kırık kalp dualarında
Kamaştı gözlerimiz ufukta oynaşırken
Karardı alınlarımız gün ortasında
Bir iz kaldı şakaklarımızda günlerimizden

Kaybetti insan insanlığını da
Taş olmayı diledi ferhad düş perisinden
Taş olmayı diledi hüsrev elma dağında
Aşıklığı bir mezara koydum elimle

İnsan nihayetinde kaybetti
Tüm var bildiklerini kaybetti
Yetmedi var olmak yerdeki taşa
Pencere önündeki kuşa yetmedi
Islandı yağmurlar gözyaşlarımla
Islandı mezarında ölümün kirpiği
Tütün ve toprak ömrüme çarptığında
Elinden içtim münadinin saba makamını
Nefesim doldurmadı göğü bu uzun feryadla
Sustum
Sustum
Sustum ama

Tüm varlar bir yar kadar mesud etmedi şu dünyada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder