HAYALLERİMİ KABUL ET/ Ayşe KIŞLAK


Kâğıttan bir gemi yaptım
Bütün renkler birbiriyle karışık olduğu masiva da
Bu çok keyifli yolculukta gönlümü sana açıp yalvarıyorum 
Hz Hatice annemizin Peygamberimizi örttüğü örtüyle ört günahlarımı Allah’ım
Korkuyorum
Beni lime lime eden bu duyguyla sana daha yakın hissederken kendimi
Günahlarımı affetmeme ihtimalin canımı yakıyor
Belki Hz Âdem gibi cennetin kapısında görmedim ismini ama 
Affet diye dua ediyorum onun için 
Gözleri zeytin 
Parmağımı birbirine karışmış boyaya batırıp
Sana açtığı ellerini boyasam
Beni affedermisin 
Tek tek gördüm
Bu masiva da bende
Evet bende görmek istiyorum
Dayanmam ama dayanamayan ben değilim
Yolcuyum lakin yüreğinde kelebekler uçan
Kanatlarıyla sana ulaşmak isteyen dualarım var
Birde hep görmek istediğim


2 yorum:

  1. Okuduğum ilk satırlar çok çok güzel beni kendine çekti ama bitiş bölümüne doğru okuduğum yerde kendimi göremedim

    YanıtlaSil