BULAMADIM / Sefa DOĞAN













Aşk derdiyle yanar oldum
Ele güne derman sordum
Bir sultanı arar oldum
Derde derman bulamadım

O gözlere bakamadım
Bakıp bir kez dalamadım
Nice güzeller gördüm
Gönle sultan bulamadım

Deryalarda kaybolmadım
Ceylanla dost olamadım
Çöle düştüm Mecnun oldum
Çölde Leyla bulamadım

                                           
***
ÇEŞM-İ AHU















Gözlerin kalbimin karanlığına doğan bir şems misali
Bahr-ı safaya daldıracak kadar derin
Mah-ı nev misali aydınlığını esirgemez
Tesiri bin yıl doğmasa da geçmez
Ey benim canışikar mahbubum

Sen yok musun ey canhıraş
Kirpiklerinle parçaladın yüreğimi
Bahr-safya daldım diye övünürken
Baran-ı belaya dalmışım dilhanem
Neva etmez olmuşum sevinircesine

Bana sen olmuşsun bir mifatu kalb
Nihanca seni seven  biriyim
Seni sevdiğimi ifşa-i arz edemez haldeyim
Sana karşı üftade bir kul olmuşum
Kalbimdeki taht-ı gaht ta
Vuslatım dar-u ukbeye kalmasın...



8 yorum:

  1. Çok etkilendim bu şiirden,yazan kişi güzel yazmış gerçekten

    YanıtlaSil

  2. لك سلام من اعماق القلب يا من كتبت هذه الابيات

    YanıtlaSil
  3. ابيات جميلة بداية موفقة اكمل لا تتوقف❤❤

    YanıtlaSil
  4. Düştüğüm bu aşk denizinde bir teselli oldu bu şiir

    YanıtlaSil
  5. Başarıların devamını diliyorum güzel kardeşim

    YanıtlaSil
  6. Şairi tanıdığım için çok mutluyum
    Şiirleri ile her zaman yüreğimize işlemiştir

    YanıtlaSil
  7. Emeğinize yüreğinize sağlık 🌸🌸

    YanıtlaSil