ÇOCUK / Ali İhsan KEKEÇ




Ben nice ninniler dinledim ninemden
Nice düşlerini gördüm çocukluğun allı yeşilli
Uç uç böcekleri gibi kanat kırpan
Baharlara çiçek olup gül açan gülistana
Ayakları Kafdağı’nda elinde elma şekeri
O bulutsuz gecede ay ben ona aşık
Destanını yazamadım
Sırlarını çizemedim ben çocukluğun
Kırda sarıçiğdem dalda sarmaşık

Gel kuş tüyü uykulardan uyanma çocuk
Şu vefasız dünyanın derdine yanma çocuk
Ummanların şaha kalkan sularında boğul da
Kirlettiğimiz kıyılara dayanma çocuk

Bir çocuk bir çocuk bir daha çocuk
Günahkâr kucaklarda girmedi günaha çocuk
Semayı sorguya çeker galaksiyi savurur
Yıldızları koyup yıldızların üstüne
Aklınca akıl verir feleğe çocuk



1 yorum:

  1. Allah (C.C) rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.
    20 Ekim 2022 Perşembe günü Hakkın Rahmetine Kavuştu.

    YanıtlaSil