HANGİ DİLDE SÖYLENSE ADIN / Ahmet Şirin

Değerli ağabeyim Osman Nalbant'ın evinde duvarda asılı çerçeveli el yazısıyla yazılmış bir Kudüs şiiriydi bu. O dönem akıllı telefon olmadığından resmini çekemedim tabi ama kalem kâğıt alıp yazmıştım. Yayınlanmış mıdır bilmem. İzin de almadım. Ama paylaşmadan olmazdı. Vesselam.
İsmail Göktürk


"Cebrail aleyhisselama sunulmak üzere Osman Nalbant Ağabeye..."








I.

Yetim peygamberin miracına tanık

Yetim bir ahir zaman ümmetinin

Yetim şehri

El Kuds-ü Şerif

Ömer'in hediyesi, zaferisin Selahaddin'in

Hangi dilde söylense adın

Sen elbette ve her zaman bizim Kudüs'sün


II.

Musa'nın rüyası

Payıtahtısın Hazret-i Süleyman"ın

Makam-ı İbrahim'sin

Harem-i Meryem'sin

Şehr-i Cibril-i Emin'sin

Kalbisin bütün şehirlerin

Ey nebiler şehri

Kalbimizsin


III.

Kanımızın rengini aldı yüzümüz

Kurtar bizi, bu mahcubiyet yeter

Çağır artık mesihini gelsin

Hangi dilde söylense adın

Jerusalem, El Kuds-ü Şerif....

Sen elbette ve her zaman bizim Kudüs'sün


14.Ocak.1998

Bakanlıklar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder