H/İÇLENMELER / Sibel KÖK











nedir elimizde avcumuzda kalan ömürden geriye?
sarılmamış yaralar
dinmemiş sızılar
çokça yarım kalmışlıklardan başka
göğümde sema eden çığırtkan bir kuş değil de nedir acı
nedir abdullah'ın gözlerinden taşıp benim kabıma dolan?
-abdullah'ın gözleri ki
bütüncül bir acıdan payıma düşen sınır çizgisi -
bir yetimin gözlerinden bakınca dünya ne kadar da yalan
rabbim, dünya yüzkırk karakter mücahitler kadar yalan

esrik bir sitemden daha fazlası
kalbimin oyuğunda deveran eden
delişmen bir öfke
bir derin hınç bu hastalıklı çağa duyduğum
biliyorum,
ağlak gözlü gök çocuklarını avutmak nasıl imkânsızsa
imkânı yok öylece geçen vakti geri getirmenin
yürüyen ölüleriyle kirlendi dünya
ne yapsalar boş,
bir avuç duadan başka biliyorum yok merhemi
ah bu bilmek sancısı ne çok acıtıyor içimi

rabbim,
tut ellerimden
birazdan düşeceğim göbek taşına dünyanın
sendeliyorum rabbim,
ya tut ellerimden
ya yeniden
döşkemiğine hapset beni âdem'in

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder