YOKUŞA AKAN IRMAK/Yasin MORTAŞ










Allah’ım                                                                    geceye boy vermiş güneş gibiyim
yol bu yol değilmiş                                                 boyumun kısalığı/günahımdanmış
uzun bir rüzgârmış boynumu eğen bu rant            ve sana yaslanmak/senden 
                                                                                      utanmakmış

Allah’ım                                                                       sesini içmiş taş gibi/sükûtum
gök kapalı ve yer yersiz                                              dişlerimdeki sızı/haramdanmış
canım- kanım-sevgilim değilmiş bu bahçe                ahların harflerini dahi unuttum


Allah’ım, yalanlarım                                                  damarımı akak sanmış ırmak gibi/kirli
aşk tutanaklarım karalanmış defter gibi                    ve titriyor aşkın kalemi
kan içirilmiş nehirlerim bulanık                                 kezzapla yıkadılar mülevves elbisemi


ağzım açık                                                                  arıyorum dilimin derin kuyularını
arıyorum ben’i                                                           ve kalp gözüyle Allah’ı







1 yorum:

  1. bu şiir için içimden gelen şiir yüklü süzcükleri nasıl yoruma ekleyeceğimi bilemedim bağışlayın.

    YanıtlaSil