Soluk Soluğa / Fazlı Bayram











benimki biraz daha dingin

ruhum iç derinliğinden alıp veriyor bunu

atların dolu dizgin sonrası açılan burnundan hiddetle değil

yükseklere sis çöküp dağılması bazen

bilene sorayım diyorum yok

ya bedelini peşin istiyor sahte oyuncağının bilgiçler

ya ezberlediklerine yanılıyor çok konuşan ahmak

ha bunu söylerken yanlış anlaşılmasın

öyle paslandı ki aynam görünce akını alnının

pırıl pırıl yine seni parlasın diye sana tutuyorum güneş gibisin

bu sözle olur ben göze uzun bakamaz oldum

hatam çok

söze gel dönsün dilin inkar et ben yine bulurum bir hareketinde

sana yüklediğim manalara sen bile kanarsın

tanırlar seni bilirler âlem bilir

bazen  de balıkların boyunlarından alırım

solurken mor yüzerken kırmızı

pembe olur tezgahta nefesim

bunun iç örgüsü birazda baktığın yere bağlı

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder