GAMZENDE GÜL, GÖZLERİNDE GAMZE/Samet YURTTAŞ



Gamzelerinden bahar aşısı yaptım yeryüzüne 

Güldür, şimdi gülüşü yeryüzünün gamzelerinle


Efsunlu bir iz kalır gülüşünden sonra yüzünde

Eleğimsağmalar görürüm, gözyaşlarından sonra yeryüzünde


Açılsın gök, dağılsın kara bulutlar gülüşünle

Alnından öpecekse yağmur öpsün benim yerime


Zaman pusulasız gemi, açılır sonsuz gözlerine 

Zamanın pusulası sendedir, her giren kaybolur gözlerinde 


Merhemi yoktur, kapanmaz yaraların sen de

Masal değil destandır, gözlerine yazılan her hece


Âb-ı Hayat çeşmesidir gözlerin, her derde deva

Alaca bir kuş gönderdim bırak içsin kana kana


Zeytin dalıdır kirpiklerin, uzatırsın en kanlı savaşta

Zemzem içer ellerinden yaralı Zümrüdüanka 


Gözlerindeki bahçeye daldım, bahçıvan gibi her gece

Gözyaşlarını budadım gözlerin gülsün diye


Ebedi bir yolculuk başlar gözlerinden kervanlarla

Ellerimden tutacaksan gel beraber yürüyelim bu yollarda


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder