Sözlerin yarım kaldı bir akşam üstü,
içimizde kaldı sesin.
Tamamlayamadık…
Biz de yarım kaldık,
Büyüyemedik.
Ya da büyüdük mü?
Tam anlayamadık.
Çayın soğudu masada,
Evimiz de soğudu o anda,
Gidişin bir yaz günüydü ama
O günden beri ısınamadık.
Her adımda geçmişi yokladık,
usulca,
Her yerdeydin ama
yoktun,
Tanımlayamadık.
Bir eksiklik değil bu,
Alışamama…
Öğrenemedik yokluğunu,
Tanıyamadık.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.