SON GÜNAHIM/Gün Sazak GÖKTÜRK











Bu sondu ey şair…
İdam masasına şarkılar söyleyerek
Tanrıçalara kurban edilen son çocuk…
Bu son ey şair…
Sarhoş eden erguvan çiçekleri köklerinin
Koparılıp atılması
Kına beni Ey Şair!
Özür dilemiyorum senden!

Bahar geldi ya,
Dikenlerim çıktı yine…
Kimseye batmasın diye
Kendimi yaraladığım oklardan,
İçimdekiler dökülür oldu.
Ne azil bir durum…

Sen boş ver beni Ey Şair...
Benim hortlayan yaralarım var…
Benim cismini bilmediğim sevdalarım var.
Kendime susar kendime konuşurum ben…
Kendimde beni dinleyen bir adam var...

Ey askın şairi
Dilinde anahtar var…
Hazineler sende saklı...
Bende kuru bir talep var…
Ask yolcusu olmaya azık gerek,
Bende kuru bir yürek var.
Ey Şair!
Senin gönlündeki saltanat,
Hazinelerinin ölçüsünde değildir,
Sen de aşkın efsunu,
Ruhumda füsun yaralar,
Var olan sen de var.
Ben bir şey veremem sana,
 Dokunamam,
Sunaklardan aşk sunamam,
Ab-ı hayat senin çeşminden akar

Hayat sende,
İştiyakım ölümedir ancak
Yokluğun varlığa, temasına ulaştığı gibidir,
 Benim sana dokunuşlarım.

Sen bildiğini yap, bana bakma.
Benim acımın alakası, yine benim..
Ey şair sen bildiğini yap!
Benim acımın eczası yine bende

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder