BİLSEYDİM / Levent NERGİZ



Emine'ye...











Kız kardeşim,                                                 
Uzak ne demek anlatsana,
Toprağını süsleyen zambak nicedir,
Yorulmuşsundur oysa,
Kaç nehri besledi gözlerin

Kız kardeşim,
Terk-i diyar ettiğin dünyaya, bakar mısın uzaktan?
İnsan kardeşini hüzne kardeş eder mi?
Her lokmada büyür mü boğazıma tıkanan?

Kız kardeşim,
Yağmurun hülyası gibi kayboldun gözümden,
Bilseydim, mevsimlere kalkan ederdim kendimi
Yolu yoldaşsız bırakmak da ne ki?
Bilseydim, minik ellerinde bahar olurdum,
Bilseydim nur yüzünü unutacağımı,
Gül ile bülbül ile resmini yapardık,
Kumrular adına şarkı yazardı,
Bilseydim kız kardeşim,
Unuturdum dünyayı ve sen dünyam olurdun...

Ve uzak ne demek anlatmadın hala
Uzak, kanımı boğan bir girdap anlıyorum
Kız kardeşim seni çok seviyorum...

06/04/2017       
Hınıs-ERZURUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder