HAYALDEN GERÇEĞE / Murat TÜRKMENOĞLU













Herakleitos'un da söylediği gibi:
Değişmeyen tek şey, değişimin kendisidir...

Şöyle başladı:
Çarşaf gibi bir deniz derler ya hani
Hayatın hızlı adımlarına inat
Pürüzsüz, sakin
Lakin şöyle devam etti: 
Kara bulutlar yayıldı gökyüzüne
Ardından parlak, beyaz birkaç ışık indi yeryüzüne
Ve patladı fırtına…

Dinleyin toprağa düşen damlaları...

Bak bana
Karşında gördüğün nedir
Maşuk mu yoksa zalim mi
Bak bana

Anlat bana
Erişim iznim yok
Aklındaki gizli verilere
İpucu nerde
Anlat bana

At bana
Çamurlu sözlerin bulaştığı dilinden
Şiire benzeyen bir dizeyi
At bana

Akıt bana
Üşüdüğün akşamlardan kalan gözyaşlarını
Önce yanıp sonra soğuyan yüreğini
Akıt bana

Yaz bana
Nefretle sevgiyi bir arada tutan gönlünden
Sevginden nefretini çıkarıp ve üzerine bir tutam umut ekleyip 
Yaz bana

Aç bana
Defterinden yeni bir sayfa
Ta ufuk çizgisine kadar hiç leke olmasın içinde
Sıcacık özlemlerimi dökeyim üzerine
Gel al ellerimi avuçlarının içine
Yaklaş bana


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder