GİBİ HAYATLAR MEZARLIĞI / İsa Yusuf ÇAĞLAR


Kelimelerin kifayetsiz kaldığı halden
Kelimelerin dolduramadığı
Bir hale sürüklendik bir bir
Programlanmış hayatlar
Kiralanmış kalpler
Gibi için gösterilen çabalar
Gülmeler ve ağlamalar
Ve asıldan uzaklaşma yavaş yavaş

Estetik ve ahenk
Kaybolanlar listesinde baş sırada
Kültür-medeniyet, ilim-irfan
Vicdan ve merhamet…
Uzak diyarlara göç ederken
Hızlı hayatlarla ruhumuz geride kalıyor
Politika, gerginlikler, ötekileştirme…

Kalkmıyor musun dedi poyraz gibi
Ne zaman geldim ki dedim usulca
Gitmek için gelmeler
Ve gelmek için gitmeler
Gidenler var bir de
Dönemeyeceğini bile bile
Ve dönüp göremeyenler

Bekliyorum seni Usta
Gelmeyeceğini bile bile bekliyorum
Beklemek hiç bu kadar yakın
Kavuşmak hiç bu kadar uzak olmadı

Yetmiyor artık bana hiçbir şey sen yokken
Gelişin cümle azları çok ediyor
Cümle çokları hiç
Zira sen itidal aşılıyorsun
Gibi meyveleri olan
Gibi dünya ağacıma



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder