DEĞİRMENE SU TAŞIMAK/Metin ACAR











Bekliyor kapıda yeni zaferler
Avuçlarımda su damlacıkları
Kök salmaya çalışan yeni neferler

Değirmene su taşımakla geçiyor ömrüm
Avuçlarımda su damlacıkları
Şimdi seni daha çok özlüyorum

Taşlara takılıyor aklım
Yalnızlıktan ölü taşlara
Kuşların konduğu dalga kıranlara

Geceler oluyor burada gündüzlerde
İçimde bir dünya telaşı
Çoğunluğun aklını kaçırdığı yaşam savaşı

Değirmenimin suyu pas kokuyor
Savaşını kazanmakta zorlanıyor
Mülkün sahte sahipleri neden yaşıyor

Ağır bir bilânço çıkıyor karşıma
Bilindik bir şey değildi benim için yaşamak
Ve değirmene avuçlarımda su taşımak

Kim kimin değirmeninde dönüyor çözemiyorum
Su kendi çatlağını nasılda buluyor
Değirmenler böyle sessiz nasıl dönüyor

Başaklardan yaşamayı öğreniyorum
Buğdayların yalnızlığını yaşıyorum
Değirmenimde hayatı öğütüyorum

Kendini tatmin etme semtinde yaşıyor
Kendini bulma şehrinde büyüyorum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder