ŞİİR SAATLERİ / Ferhat ALTUN










19.14

 

insan tercih etmekten ibarettir

sen çiçek olmayı seçtin

ben sakalımı kestim

 

19.18

 

göğe bak

nasıl da aya yakışıyor

asansöre, arabaya ve duvara

inanmayan bir şey oluyor zaman

 

19.20

 

gökkuşağının başladığı yerde saçlarını buldum

bana misâk-ı millî’yi hatırlatıp durdu

medine oldu gözlerin

kurudum

 

19.23

 

ruhlarımızın menbaının bir oluşundandır

aynı şarkıya ağlayışımız

 

19.60

 

ayaklanmalıyım

paslı kılıçlarını topuklarıma saplamadan ölüler

ölüler ki

yalnız beni bekler

 

20.22

 

şiir bitti

gözlerin hâlâ işgal altında


7 yorum:

  1. Vahh çok iyi kaleminize sağlık hocam

    YanıtlaSil
  2. Yapıyorsunuz bu sporu 👌❤️

    YanıtlaSil
  3. Tek kelimeyle mükemmel

    YanıtlaSil
  4. Sen bu iş için yaratilmissin.. 🌸

    YanıtlaSil
  5. Her zaman ki gibi harika hocam
    Kitaplaştırmanız duasıyla😊

    YanıtlaSil