EVİM / Sena Nur ÇAM












Benim yaşadığım evim
Ne korkar ne üşürdüm
Mutluydu hayata bakan saf yüreğim
Sessiz ve sakin bir yaşam içindeydim

Anneciğim çok iyi beslendim
Annem elini koyunca sevinirdim
Şimdi yok öyle bir yerim
Çünkü o yer 9 ay kaldığım evim
5 Nisan Ortaokulu-Kahramanmaraş

***IŞILTILI GÜNEŞ













Güneş dağın başından el sallamış
O ışığıyla etrafa mutluluk saçmış
Sabahleyin kırmızı güller açmış
Güzel güneşim mutlu güneşim.

Evimizi aydınlatmış
Yüzümde gülücükler açtırmış
O güzelliğiyle beni sarmış
Güzel güneşim mutlu güneşim.

Akşam oldu batacaksın
Ama sabah doğacaksın
Mutlu yüzünle açacaksın
Güzel güneşim mutlu güneşim.
                                 5 Nisan Ortaokulu-Kahramanmaraş


***
SEN DÖNMEDİN












Yolunu gözlemekten gözlerime,
Kanlar indi sen dönmedin.
Kara bulut geldi üzerime,
Oyun bitti,  sen dönmedim.

Hasretin birikti fazlasıyla,
Oynayamam senden başkasıyla.
Bekledim bir ömür fazlasıyla,
Yine bekledim sen dönmedin

Tüm canlılar uykuya yattı.
Güneş doğdu, ger, battı.
Beni görenler şaştı kaldı.
Dünya döndü, sen dönmedin kardeşim.
                                          

 5 Nisan Ortaokulu-KAHRAMANMARAŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder