Kumaş / Fazlı Bayram









ya içine giren

ya boynunda taşıyan oldum

diken olmadım hiç

terziliğim yok

 

bana musallayı göster masal anlatma demiştim daha önce

hayır yanılıyorum

işte bağrım evet seni de gömdüm

şehrin dışına bir yere kapıçama belki bağrıma değil

kim ki beni arar bundan sonra sen dahil

dar gömleğin dışında bir yere baksın

 

ağır aksak kolunda askı yürüdüğün

düşe kalka dağlara doğru benimle ya da yalnız

görkemli yolu çok gittim geldim çoğu sensiz geri geldim

gelmek önemli

geldiysem sen ona bak

kime geldiğim fark etmez ister kendime hiç gelmem belki de

ha sana gelmişim ya da ha uzağa

 

söyle bana yolumu kesmeden

olanı olduğu gibi bilmek

evet buna hakkım olduğunu sana hatırlatmalıyım

lütfen artık yorum yapma

bu ucundan dağılan benim ipliğim

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder