MİRASÇI/Metin ACAR











Betondan bir duvar
İnsanın kalıbı çıkıyor ortaya
Dayanak noktası şu:
Tüm zelzelelere meydan okurmuş
Bense gökdelenleri üflemek istiyorum
Gökleri yalnız bıraksınlar bana
Ben sadece sessizliğe bakmak istiyorum

Burası çok beton kokuyor
Belleğime kazındı tuğlalar
Rengi kaçmış bir hayat
Bana çığlık atan duvarlar

Daha ne kadar çıkabilirsin yukarı
Ulaşmak istediğin ne senin
İnsanoğlu
Bunu betonla yapamazsın
Mesela ben düşünürüm
Giderim bir yerlere
Önüme beton da diksen
Deler geçerim düşüncemle
Sen betonun öbür tarafını hayal edemezsin
Ben ne hayatlar kurdum bir bilsen düşlerimde

Çevremin bilinmeyen yabancısı
Ahşap kokan evlerin mirasçısıyım
Ben Leyla’yı bir ahşap evde
Mecnunu ise bir iskemlede
Otururken düşündüm
Sen istersen bu düşüme ağaç katli de
Artık ne olur bırak beni kendi halime

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder