MUHALİF VE YALNIZIM/ Memduh ATALAY














Sen çoğunluktan olmayı haklılık sayarsın
Ben yalnızlığı haklılık bilirim
Sen zor zamanlarda tedbir zırhına bürünürsün
Ben meydanlara çıkarım
Sen Ulucaminin ön safında yer ararsın
Ben en arkada dururum
Sen çocuğuna deneme sınavından düşük aldın diye kızarsın
Ben neden namaz kılmıyorsun diye kızarım
Sen şehirli yerli zade yaltaklanmalarındasın
Ben insana bakarım
Sen atanmışlarla veya halka yalvararak seçilmiş olanlarla tanıdık olmayı yeğlersin
Ben yerli temiz ve duruş sahibi olanlara önem veririm
Sen eteklere kapanırsın taçlara göz dikersin
Ben senin öptüğün eteklere el silerim taçlara tükürür geçerim
sen günahkardan kaçarsın ben günahkardan değil günahtan kaçarım
Sen mutlaka "tekasür" suresinin zemmine müstahaksın
Ben üryan geldim üryan giderim
Sen kazanacak adayın dalkavukluğunu yaparsın
Ben sadece adı ve hatırası için ya DİRİLİŞ partisi ya BÜYÜK BİRLİK derim
Sen gazate ve televizyon izlemeden yorum yapamazsın
Ben efkar odasında narin hislenişler yaşarım
Sen Hasan Mezarcıyı, Bekir Sobacıyı, Salih Mirzabeyoğlunu unutursun
Ben unutmam
sen tüm kasapları indirimli mağazaları bilirsin ben çayevlerini ve kitapçıları bilirim
Sen iktidarın tombul çocuğu olmayı yeğlersin
Ben muhalif duruşun elebaşıyım
Sen seçme cümleler kurarsın ki hasım ve dost içermez cümlelerdir bunlar
Benim hasmım da dostum da duruşum da bellidir
Sen beş paralık bir adaya "şehrimiz için bir şanssın" diye methiyeler düzersin
Ben o adaya selam dahi vermem
Ben kusurumu hatamı ayıbımı bilirim dostlarım da bilir beni öyle sever
Sen hacılığından hocalığından diline pelesenk ettiğin dini argümanlardan dem vurursun
Sen güce yakın olmayı hesap edersin ben güce muhalif olmayı seçerim
sen sayın,sen bay,sen muhterem ,sen efendi,sen zade,sen akil
ben karayağız bir Anadolu çocuğuyum
Sen her döneme uygun kampta yer alırsın
Ben hep aynı saftayım rengim hep aynıdır
Sen kürtle kürt,alevi ile alevi,ermeni ile ermeni olursun
Ben türk'üm
sen mantığa vurursun her şeyi
ben aşkı esas alırım
sen ganimetin en önündesin ben ölümlerin en önündeyim
Sen kalabalığa karışıp söversin kendini gizleyerek
Ben mazlumun yanındayım zalimin düşmanıyım
Sen yeri gelir Atatürk yeri gelir Nazım dersin
Ben Necip Fazıl,Sultan Vahdettin,Ulu Hakan derim
Sen pazarlık ve hesap üzre gidersin
Ben pazarlık bilmem
Hesap bilmem
Tuzak bilmem
Ve en mühümi kalabalığa karışıp kimseye sövmem.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder