FİRAR/Ufuk TÜRK

“acır bir şey içimde bu göğsüme ne kattın”
Beni de yazsınlar kalemi kırılmışlar listesine
Anket sonuçlarında adım çıksın hep
Yasak düşler kurmalıyım demirden kafesler ardında
Kalbimi oklasınlar göğsümü gere gere
Kalbime ne kattın.

Çoğunu sana bıraktım bu hayatın
Güzel kaybedişlerim geliyor aklıma
Yaz günü boran olan bu mevsime
Ne kattın toprağıma, bahtıma.

Hangi dağın kıyısına vursam şimdi
Dalgalar iz yapar yorgun yüzüme
Közleri koyup pişirdiğin kalbimin avuçlarına
Ne kattın aşıma, ekmeğime, suyuma.

Çağa inat geldiğim kapında
İradem yok, boynumda ip, tabuttayım.
Damar damar sancı dolu şu hayatıma
Ne kattın geceme, gündüzüme, dünüme.

Yüzüme çöreklenen onca acıya rağmen
Dünyalı cümleler de kurdum, süsledim sağını solunu
“Yaz günü temmuzda…” dükkân üstü daire altı evimizde
İsyanıma ne kattın, yumruğuma sesime ne kattın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder