ESKİ – YENİ/ Gazi BALCI








Ben gözlerin olmadan da yaşarım.
Ellerimle yapışırım hayatın yakasına,
Sen olmadan daha bir yürekli savaşırım.
Yağmur altında dolaşırken ıslatırım sensizliği.
Zor da olsa alışmaya çalışırım.

Solan çiçekleri umursamam,
Çalan şarkılara aldanmam.
Bir çay ve bir sigara ile boyarım ufukları.
Gökteki yıldızlara isim takar,
Seyyar satıcı misali yıldız satarım.

Yangınlara esir düşer gönlüm.
Yüreklere nesir düşer gönlüm.
Ellerine kusur düşer gönlüm.
Düşer de büyür gider, içimdeki deli çocuk.
Dizleri kana bulanmış, hırçın gözleri nemli
Ama yine de, gözlerin olmadan da yaşarım.
Hünkârîlerin kanadına sakladığım hayatı eskiciye satar,
Parasıyla simit alır martılara atarım.

Yol oldu uzandı önümde Sırat.
Geçsem olmuyor geçmesem durmuyor.
Bir garip kumpas bu, bir deli girdap…
Kimsenin hayra yormadığı bir düş belki de.
Gecenin karanlığına sormak seni ya da...
Sorduğum sorular cevapsız kalıyor, şaşıyorum.
Ben gözlerin olmadan da yaşıyorum.
Ve sensiz titreten bir ateşte üşüyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder