VURUŞMA (Hasan EJDERHA-Şeyhşamil EJDERHA)


VURUŞMA-1

Gecenin ardından geliyor gece
Bir gün gece bitince
Yine ardımdan gelecek, gece
            (Şeyhşamil EJDERHA)
***
Gündüze gecenin rengi değince
Doğrulup yeniden hazırlan güne
Güneş çaresiz göğe baş eğince
Geçmişin olarak hesap ver düne
                   (Hasan EJDERHA)
***
Hesap vereceğim elbet o güne
Belki bu gün, belki yarın gelince
Ay sessizce gökten yere inince,
Sen hesap ver heybende ki güne
              (Şeyhşamil EJDERHA) 
***
Yeğen şair, sözler gönle değince
Sürurunu bulur kalbim ince ince
Amcan göçüp de göçün yükleyince
Dönmeden yürüyesin hep sözünce.
                        (Hasan EJDERHA)


VURUŞMA-2

Duydum ki geceleri yar etmişsin
Camdan bir duvarı didar etmişsin
Kitaplara yüz çevirirsen bil ki
Kendi elinle intihar etmişsin.
                  (Hasan EJDERHA)
***
Gece ile beni ihtar etmişsin
Aşk ile beni dildar etmişsin
Kitaplardan yüz çevirmeyince
Duydum benim ile iftihar etmişsin
(Şeyhşamil EJDERHA)


1 yorum:

  1. Şeyhşamil'in kılıç tutuşunu beğendim. Kılıcının keskin olması dileklerimle. Hasan Keklikci.

    YanıtlaSil