BİR ŞEYLER OLACAK / Abdullah ÇELİK














Bir şeyler olacak bugün.
Sana bakınca anladım.
Belki fırtınalar kopacak ama;
Hiçbir ağaç sallanmayacak
Dalgalar seller yayılacak
Hiç kimse boğulmayacak.

Belki de gök gürleyecek lakin
Bulutlar yağmurlarını salmayacak.
Kuşlar diyorum, özgürlüğümüz
Uçmaktan vazgeçecekler.

Arılar senin bana küstüğün gibi
Onlar da peteğe konmayacak belki de

Geceler kararır kararmasına da
Yıldızlar gösterir mi kendini bilmem.
Bakarsın güneş doğmaz
Doğarsa da batıdan doğar
Doğmazsa da doğmasın nasılsa
Seni beni ısıttığın gibi ısıtmayacak.



***
YALNIZLIK TÜRKÜSÜ










Kimsesiz bir insanlık içinde
Yaşıyorum mutlulukları unuttuğu yerde
Aldırmasa da hayat bizim hülyalara
Hayatı biz umutlarla seviyoruz

Hakikat kör, sağır, dilsiz bize
Ne söylesem değil der bize
Ne yapsak peki tutunacağız hayale
Kendimizden mi kopalım uyalım size

Hayaller içinde hakikat ararken
Hakikate unutuldum, hayal içinde
Yaşanmamış onca hayal varken
Hakikate yaşadım kendim içimde


***
ALDANIŞ




Deniz mavisi gözlerin vardı senin,
Güneşin kızıllığı vurmuştu saçlarına,
Atmıştı sanki beni sonsuzluk kulvarına,
Bitmeyecekmiş gibi can veriyor güzelliğin,

Ölüm mü zor yoksa yaşamak mı?
Gel de benim gibi sor bir  zavallıya,
Halime acıyan biri varsa da,
O sen değilsin boşuna kendini avutma,

Ayrılık rüzgârı çok üşütüyor beni,
Sensiz geçen günler hiç bitmiyor,
Gelecekmişsin gibi havalar esiyor,
Ama nisan yağmuru gibi aldattın beni,



***

ŞİMDİ GİTMEK














Hani ilk gördüğüm anda seni,
Birlikte verecektik âleme sözü,
Ayrılmayacağımıza inandırmıştık kendimizi,
Şimdi gitmek oldu mu ha!

Sen gittiğinden beri hep sızlar bu kalp,
Yüreğim acıdan olur cümle ıstırap,
Gideceğini bilsem bakar mıydım sana öyle,
Şimdi gitmek yakıştı mı söyle!

Hep böyledir kaderim zaten,
Ayrılmaya, bırakılmaya alışkın,
Neden söz verdi o bakışlar,
Şimdi gitmek oldu mu ha!

Tükendi tüm ümitler,
Bitti tüm hayaller,
Beraberiz derken,
ŞİMDİ GİTMEK NEYE YARAR?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder