SENDE KALDI KALBİMİN ÜST PERDESİ/Fazlı BAYRAM









seninle yeniden doğuyorum
bu kaçıncı doğuşum bilmiyorum
gözlerin şiir oluyor birden
kalbinde donuyorum

düşün ki en günahkar yanımın
ezber bozan sancağısın
üstüne bir de salkım saçak tufanların
sterilize olmuş ahmakların yularında
indiana jones filmlerinin kahramanıyım

dağıttım fani olan her şeyden çıktım çıkıştım
kar tanesi tespih
tuzlu su kuru ekmek azığım
tut bu tencereyi avunursun
ya da avutursun ekşi sözlük mü olur
düşün ki seninle doğuyorum
düşün ki seninle doluyorum
daha bana hiçbir şey
senden daha güzel olmadı daha
analar kıydı kendi öz avlaklarına

çağır incili köşklerden kağıt yırtıcılarını
at hırsızlarını it simsarlarını
koyunu güden değil koyunda ölen gelsin
tut beni tut ki
sende yeşereyim
seninle şükredeyim hayata
intiharlardan vaz geçeyim resminle

1 yorum: