ŞAİR ATIŞMASI III

                                       ... Gün Sazak Göktürk
                                         / Faruk Ceren 

... hava zaten sıcak peşimde kiralık katiller bir de gözlerin:
Beni ancak morg istiap eder...

 / Teneşir kokan ellerin soğuktur şimdi…

 … minaret önlerinde duaya beklenir sevgili...

/sıcak elleri semaya uzansın diye...

/ Ve dilinde bir kelam " Beni affet yarabbi verdiğin canı aldım"

 seninki düpedüz bir intihar duyurusu hafız... Gel etme... Her şey güzel olacak, bir filmdi bu galiba. Sen bilirsin güzel sonla bitenlerinden...

/Koca bir yalan! Geç kalınmış bir hayatta, ahiret müjdesi bekleyen bedenleriz sadece

 ...her sokak ölüme çıkıyor bu gece mahallende... Gözü dönmüş cellâtlar gibi keskin kılıcın...

 / Ağır bir gece… Giyotinim cebimde. Cellâdım suskun. Ben ölümü düşlerken o ölenleri düşünmekte.

 ...benimkisi bir hayal: Serin bir yaz gecesinde sevgilinin kollarında küçük ölümü tatmak... Cellâtlarım haset içinde... Bıçak gibi acıyı kesen aşk’tır giyotin...

 / Onun hayatının içine meteorlar, geçmişini aydınlatan meşaleler ve huzursuzluklar fırlatmak istemiyorum. Ama yine de seviyorum. Yapamıyorum.

 ..."O" sadece bir zamirdir... Zamirlere özne olma hakkını veren fiillerdir. Sevgi sarayının kapısını çalan her kim ise özne odur...

 / Sevgilinin ihtiras kokan kollarında biriktirdiğim kelimeler vardı; aşk gibi, özlem gibi, ruh gibi.

 / Gizli öznem; eyvallah Hafız ..

…Tüm salalar kelimelerden oluşur "O"da bir kelimeden ibaret... Bir müezzin bul sırma cepkenli yeşim başörtülü, teslim et kelimeleri, sana en güzel salayı okusun...

 / Katiller sala okumaz ve intihar edenlerin cenaze namazı kılınmaz…




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder