ŞİİR YÜKLÜ BİR EDEBİYAT DERGİSİ VAKT-İ SÜKÛT / Ali İLBEY (Haber Vaktim)

Hatay’da genç bir grubun gayretleriyle çıkan ve Memduh Atalay ve Hasan Ejderha gibi kıdemli şairleri de bünyesine katmasını bilen Vakt-i Sükût Dergisi (Ağustos 2015 ) 4. sayısı ile okuyucu huzurunda. Her sayısında yüreğe işleyen dokunaklı bir söz okuduğumuz Vakt-i Sükut’ın bu sayısındaki kapakta “Açalım Muhabbet Kapılarını Sonuna Kadar”  sözü, bir mânada şiir ve edebiyat yolundaki hâlis niyetlerini ifade ediyor.

Cemal Safi adlı şairle söyleşi var. Bu sayının şair ve yazarlarının bir kısmı âşina isimlerden oluşuyor: Hasan Ejderha - Yere Üflemek, Memduh Atalay - Bir Memleket Özlüyorum, Bestami Yazgan - Aklın Boynu Bükülür, Tayyib Atmaca – Yalnızlık, Şeyhşamil Ejderha - Refikim ve Rakibim, Hasan Fahri Tan – Kapı, Saliha Güngör - Susmanın Kusuru, Kadir Erdoğan – Gel, Gazi Balci - Kırk Kapısı, Ejder Turan - Bir Yudum Karanlık, Mustafa Mete Yeşiloğlu - Bestelenmemiş Bir Şarkı, Ahmet Menteş - Derman Sızım, Rabia Çabukol - Hücreleme Bakış, Mehmet Yıkılmaz - Varlık ve Toprak, Kadir Soydan -Kapı(l)dım Kapanmayı Dilerken, Adem Tokaç – Ötelerden, Murat Mahya Gürses – Birileri, Muhammet İbrahim Balcı- Bir Alem, Bir Elem,  Ali Parlak – Çiy, Osman Aytekin - Sevgi Çiçekleri, Hasan Konç - Bu Kapıdan Gir de Gör, Hüseyin Üstüntaş - And Olsun, Şule Şahintepe- Ah Mine-l Aşk, Bekir Fuat–Yol, Abdulkadir Şahin- Huzursuz Bir Düşünür "Cemil Meriç", Güven Fatsa - Leyla Kapısı, Adem Çavuşoğlu - Hiçinci Şahıs, Muhammed Emin Metin – Afra, Nursel Tülüce - En Olmadık Adama Sordum, Çetin İdem - Kuş Misali, Rabia Barış- Hâlâ Şair Olamadım, Seda Kuru - Hayat Not(a)ları, Murat Arıcı - Sükût-ı Hayal, Ülkü Güven - Senin Şakağına Düştüm İlkin, Dursun Bulut - Merhaba Gülüm, Feruz Arslan - Edebi/yat,  Abdulbari Karabeyeser - Ah Aşkı Anlayabilsek, Kevser Kılnç - Bir Garip Yolcu/ Bir Garip Hancı, Muhammed İsa Öztürk- Gecenin Gözbebekleridir rüya, Nermin Karakurt – Şehidim, Nida Gülen - Bir Şair, Mustafa Kul - Aç Kapını, Şahin Şanal - $ € , İbrahim Türkhan - Çeviri Şiir: Üzülürüm (Şair Turganbek Cunuşaliyev)


http://www.habervaktim.com/yazar/72688/ac-canavara-hdpkk-tahabbub-iyiligini-degil-istahini-artirdi.html



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder