Metin ACAR/BURALARI DÜŞÜNME‏‏













mutluluk veren bilgi yok
dert veren bilgi
kapıda bekliyor
küreyi geziyor düşüncem
uzayda ezan sesi duydum
yeryüzünde öksüz
mutlu bir görünüm sergiliyorum
bilgili bir tilki geziyor
şuramda aç kalmış bir yer var
kapatabiliyor musun dükkanı
uzaydasın mirasımız hazır

elimde kalmış, unutmuşum
seslendim arkandan
mutlu musun bu şehirden
şimdi çimleri yoluyorum
basma dedikleri halde
oturuyorum öylece

biliyorum
akşam ezanı vakti
eve girme bahanem

mutluluk veren bilgi yok
Freud'un üstü açık kalmış gece
Türk şakası yapasım geliyor
dükkanı kapa kardeşim
biliyorum batı uygundur buna
bura benim çöplüğüm
çok fazla oyalama

çehreni solgun gördüm
seni de bulmuş oryantalistler
git bir mezarlığa
hava al gel
kaçamıyorsun işte
sana söyledim inanmadın
Fransızları bu yüzden sevmem
akım akım geliyorlar
ruhum kaldırmıyor

çok gürültülü bir yer burası
dışarıda bağıralım
birbirimizi iyi anlıyoruz sevdiğim
çok şükür Fransız değiliz
kalbini yokluyorum
iyi atıyor benimki

Ah!
az kalsın unutuyordum
çayın suyu kaynamıştır
hadi gel pişelim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder