HALİM ARZUHALİMDİR BENİM/Şeyhşamil EJDERHA









Halim arzuhâlimdir benim
Bakmayın siz göğe
Göğün ne çektiğini yalnız ben bilirim

Bulutların kalp atışını 
Gönlümde hisseder de dirilirim
Halim arzuhâlimdir benim

Siz bilmezsiniz
Yıldızların bir gün bitimine 
Ne kadar üzüldüğünü
Ya da bir kayanın kalp atışını...
Ben bilirim
Bir çift göz uğruna ölen bedenlerin ruhunu
Siz bilmezsiniz
Nereden bileceksiniz
Halim arzuhâlimdir benim

Söyleyin... Hadi... 
Çekinmeyin söyleyin...
Mesela gün batımından firar eden bir rüzgârın
Kulağınıza emanet ettiği türküyü
Ya da kalp atışınıza eşlik ederek
Zikrettiğiniz ismi
Söyleyin çekinmeyin
Gece vakti ansızın karanlıkta beliren sureti
Ve o surette vuku bulan firkati
Ölçebilir misiniz?
Siz...
Evet siz...
Elmas yağmurunun değerini
Nereden bileceksiniz...

Merak etmeyin...
Seher vakti, ansızın gelir
Ve bozar kurduğunuz hayali...
Lütfen sessiz olun efendim.
Bakın güneş uykuda düşler uyanık
Ve dinleyin
Efendim... Dinleyin...
Gün batımına adımlayan her gün gibi
Siz...
Benim neler çektiğimi nereden bileceksiniz.
Halim arzuhalimdir benim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder