SAYIKLAMALAR / Fazlı BAYRAM

1.
sana gül almak isterdim
çiçekçinin önünden geçerken ama
düşününce ülkemde solan gülleri
vaz geçtim

2.
ateşin tuttuğu mızrağı sardı sonbahar
siyaset paparazzilerinden
ömür törpüsü sözler sağdım çarıklarıma
yanlış yaptım biliyorum
boşa gitti gece
sana kaçtım bezirganlardan ben de
bu sefer reddetme

3.
bir böcek mermeri delip girdi beynime
böylece YOK’un tadını aldı gözlerim
sana bakmak her resimde bakmak sana
kör müyüm neyim
mercimek kadar bir ölü hücrenin
yokluğunda var olmak
belki bulgur kadar
belki de bir zerre
buna ne dersin

4.
eski beni anlatma bana kargaşayı bırak
şimdi ben çıkarken evden el sallıyorum
balkondaki kızıma
silahşör bir baba gibi belki
belki yiğitçe
“ne ağır imtehandır”diyor ya şair
benimki hafif ve mutlu
gül gibi düşenlerin aşkına toprağa

5.
toparlan gidiyoruz yağmura az kaldı o 

    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder