ZALİM FELEK / Teyfik KARADAŞ


Üş yaşında peltek ettin dilimi
On yerinden kırdın benim belimi                                         
On beşinde terk ettirdin elimi 
Zalim Felek söyle bana hatamı
Yeter artık bırak benim yakamı

Çoban ettin Keş Dağına gönderdin

Yere atıp topaç gibi dönderdin
Mutluluk istedim hep cefa verdin
Zalim Felek söyle bana hatamı
Yeter artık bırak benim yakamı

Sevdiğim güzeli benden ayırdın
Her yarışta rakibimi kayırdın
Öne geçsem bacağımdan sarıldın
Zalim Felek söyle bana hatamı
Yeter artık bırak benim yakamı

Ben makam beklerken rütbe söktürdün 
Ceza verip gözyaşımı döktürdün 
Yad ellerde bana boyun büktürdün 
Zalim Felek söyle bana hatamı 
Yeter artık bırak benim yakamı

Genç yaşımda ak düşürdün saçıma 
Akla gelmez dertler açtın başıma 
Ben pişirdim sen su kattın aşıma 
Zalim Felek söyle bana hatamı 
Yeter artık bırak benim yakamı

Teyfikiyem böyle imiş kaderim 
Ömür biter bitmez benim kederim 
Rabbim için her günümü severim 
Zalim Felek söyle bana hatamı 
Yeter artık bırak benim yakamı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder