VARLIK YOKLUK SAHNESİ / Abbas DAŞKIRAN


Yıkık viran şehirlerin.  

Gönlümü çaldılar benden

Hüzün sardı bulutlarla 

Eksildik hep yüreklerden

  

Ayet Ayet yağdı bize 

Yeraltından binler ilham

Sükut çöktü yüreklere

Şehirlerde binlerce gam


Melceim Sen umudum Sen

Ne olurum yüz çevirsen

Senden koştum yine sana

Ruhumu hep bilenim sen


Bir ananın yüreğine 

Saplanmış binlerce kör ok

Evlat bacı gardaş ana

Yüreğini bir saran yok


Yaİlahi esirge bizi

Ferahlandır yüreğimizi

Yerin göğün arasında

Senle yoğur kalbimizi 


Senden kaçan sığmaz bir an

Ne yerlere ne göklere

Her anımız bir imtihan

Neolur bahtiyar eyle


Uyduk her gün nefsimize 

Dizginimiz elimizde

Bizi bizden esirgesen 

Sevginle mesrur eylesen


Güneş doğudan batarken 

Gözler kıyamet ararken

Sahne senin alem senin 

Ben bir aciz seyircinim


Sen istemezsen sığmıyor

Bir kulun hiç bir yere

Varlık yokluk yok oluyor

Kün emrinle binbir dilde


Ne acizim fakrım gani

Benim sandım senden geleni

Ne ben benim ne benliğim 

Sana çarpıyor şu can evi 


Ezel ebed sende kaim

Baharkışlar sende daim 

Ne olursun yüz çevirme

Ben bir kulum nolur halim



1 yorum: