YILDIRIM/Metin ACAR














Çeşmesinden içtim
Tur attım aşındırdım kendimi
Dünya küçük bir yer dedi Ali
Damarlarımız kadar yakındır dedim
 

Sen salih bir adama benziyorsun
Birisine benzetiyorum seni
Susarak yollar aşıyorsun
Yıldırımlık bu olsa gerek diyorum

Damarların evet damarların
Sinirleri alınmış derviş misali
Sen onlar gibi konuşmuyorsun
Onlar seninle konuşmuyor ki Ali

Yakala yolları elini ver
Sigaranı sağlam çek içine
Hayat sadece bizlere akar
Yolların gülünde dünya ne güzel

Sesini duyuyorum sanki
Çığlık atacaktın biraz önce
Sen bir yola çıktın ki
Çığlıklardan daha da öte

Diyorum çeşmesinden içtim
Suyunun tadını unutamıyorum
Dünya dışında seni unuttum
Yıldırım gibi düştün önümde

Sen gözlerini kapat sesini dinle
Elini çekme gönül dilinle
Bir gün hatrına bizle gelince
Sessizce dur ve Ya Allah de


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder