BELİRSİZ/Metin ACAR












Bu sabah kadıköye vapurlar yanaştı mı
Anlamıştım balıkların yem olduklarını
Martıların bile avcı olabileceğini
Vapurlarda anlamıştım
Deniz dalgalı olduğu zaman

Ne saplanıyor haberim yok
Bir nefes açlığıdır gidiyor
Tüylerim diken diken olmuyor
Yerdeki taşa takıldığım zaman

Yokla yoklukla süregeliyor
Denizden bir damla su sıçrasa
Deniz suyunu geri alır mı
Veya al alabildiğin kadar
Hiç sesini çıkarır mı
Ne saplanıyor haberim yok
Dikensel keşifler yaşıyorum
Mecburi bir yaşam tarzı gibi
Beni bir sorsalar
Bin ah işitmeye hazır gibiyim

Sorgusuz bir hayat
Keşifsiz bir dünya tabiri
Duvarları sorsalar bana
Onların yorumunu alın derim ben
Konuşmuyorlar dersen
Keşfetmemişsin kendini

Her güzel de kusur var
Kabulüm martılarınkine  de
Ekmek davası
Sen martı olsan
Diğer martıların balığını alırsın
Kimseyi suçlamıyorum
Martıları da suçlamıyorum
Ekmek davası
Ben de martı olsam
Aynısını yapardım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder