ŞAİR ATIŞMASI - IV


/ Faruk Ceren
...Gün Sazak Göktürk









/ Şimdi derin bir nefes çek ve hayallerinin ufukta kaybolmasına izle... Rahat bırakmıyor karamsar düşünceler…

… Bedenin ruhuna dar geliyor ondandır bu inceden sızan efkâr kelimelerine...

 / Talihsiz birisiyim, umutsuz düşüncelerim karaya oturdu ve düşleyen bütün hücreler de gemiyi terk etti.

 ...Geminin karaya oturması aşk denizlerinin suyunun, kalbindeki hardan kurumasındandır... Ümitsizlik aşk gemilerinin kaptanlarına yaraşmaz bilesin...

/ Sevgili beklenti! Ufuktaki mutluluk! Seni şimdikinden daha fazla sevebileceğimi zannetmiyorum çünkü sen her şeyi kapsıyorsun.

/ Seni bilemiyorum, ama ben kabullenemediğim bir hayata alt yazı olmaya çalışıyorum...

 ...Altını çizmeye çalışıyorsun alt yazının sadece... Alt yazı olmaya değil, ölüme düşen dipnotlar, kelimeler başka bir şey değil...

 / biliyormuşsun uçurtmayım ben; derme çatma hayallere gerili, bir çocuğun düşsel oyunuyum ben; şimdi uçsam ne fark eder, düşsem ne fark eder.

/ Ağır bir geceden, ağır bir aşk... Zamanla yavaşlatılmış dört bin nal…

…Asılmış beden de askıda kalan teşkilat…
Gece uzun ve ağır, bizde sizofrenik düşsel avuntularin rüzgarı da bitmez .. Bana eyvallah iki gözüm.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder