DAĞILAN BİR AKŞAMA DOKUNAN/ Mustafa Alper Taş

ister miydim ben de biliyorsun istemezdim elbet
oğlundan ayrılan bir baba olmayı

suları korkuyla dolduran maşrapalarda
ağlardım gözüme karanfiller kaçardı

büyüktüm tutuyordum örneğin bir geyiğin tüylerini
sabah oluyor sanıyordum günleri böldükçe ikindilere

sen bir yerlerdeydin korkusuz göğsünün atıyordu içinde 
hiç bilmediğim bir dönemeç sevmediğim bir akşam

sivrisineklerin öldükçe çoğaldığı bir mevsimdi
güzel gülüşlü kadınlar yeni yollar yapıyordu sevilmek için

ben karanlığı daha seviyordum kemiklerinde gecenin bir resmi
şarkıları ortasından başlatıyorlardı aldırmadan yoksulluğa

onlar o sevgili kaplumbağaların mevsimi
gökyüzünü itiyorlardı sever gibi yaparak uçurumlara

tutuyorlardı elimin ayasını bir şeyler çıkarıyorlardı
güzel bir şeyler söylüyorlardı zamansız

kanmazdım yine de koşardı nehir boyu sanki atlar
gözlerinde güneşin kendi değil de biçimsiz bir resmi

sabah olurdu sonra durmadan



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder