YÜRÜDÜĞÜM ZAMAN / Şeyhşamil EJDERHA












Yürüdüğüm zaman
Hızlanıyor rüzgârın adımı
Belki, koşuyor ardım sıra
Hiç bilmediğim ülkelerden geçerek
Sürgün olduğum gözyaşlarıma inat
Yüzünde bir parça ay ışığıyla
Sarıyor, silahlarını kuşanarak hayalimi

Yürüdüğüm zaman
Hızlanıyor bir bebeğin kalbi
Sanki en onulmaz yarama derman
Bir gülümseyiş... Süzüyor gözleriyle beni
Issızlığın, sessizliği bir nefese emaneti gibi
Yollarımın en sarp noktasında çıkıyor
Karşıma bir sükûtun serinliği

Yürüdüğüm zaman
Bir ben oluyorum
Durduğum zaman ben/siz...
Aklımdaki tüm sorular gibi
Bende bir merak
İnsan yürümeden durabilir mi?

Yürüdüğüm zaman
Unutuyorum her şeyi
Bilmiyorum... Ne zaman başladım?
Bir, iki yaşındaydım sanırım
Bir elim annemde, diğeri babamda
Ve attığım ilk adımım...

Yürüdüğüm zaman
Rüzgârla doluyor kanatlarım
Karşımdaki kollara karşı
Yürüyorum...
Kanatlarım yok benim
O kollar kimin?
Yoksa senin mi Leyla
Mecnun'a uzattığın bir gülümseme gibi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder