BU YOLUN SONU YOL DEĞİL/ Samet YURTTAŞ



Nefsimi dizginleyen atlarla

Geçiyorum Barlar sokağından

Bu yolun sonu yol değil

Biliyorum

Birazdan bir sarhoş

Girecek koluma

 

Gözlerimi kaçırarak

Bütün insanları bir bir geçiyorum

Bunlar beni anlamaz bunlar da

Bu yolun sonu yol değil

Biliyorum

Pusulamda  kararsız bir adam var

 

İçimde bir gariplik var

Beynimde kıtalar arası uçuş

Bu yolun sonu yol değil

Biliyorum

Birazdan batacak akşam

Her yer zifiri karanlık

 

Bir tombalacı geçiyor önümden

Şansıma hiç güvenmiyorum

Bu yolun sonu yol değil

Biliyorum

Kaderim cebimde açılan bir oyuk

 

Köşedeki manavın önünde duraksıyorum

Benim param bir iç çekişe

yetecek kadar

Bu yolun sonu yol değil

Biliyorum

Dişlerimde geceden kalma mısralar

 

Ciğerci ustası bana bakıyor

Ben kediye

Bu yolun sonu yol değil

Biliyorum

Açlığımın üstüne demli çay çekiyorum

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder