DİŞLERİMİN ARASI DOLU SAFLARIN ARASI BOŞ /Samet Yurttaş


Dişlerimin arasındaki doluluktan

Safların arasındaki boşluğa

O Dünya işlerinin büyük boşluğuna

Bırakıyorum kendimi

Ölmemeliyim

Şimdi telaşlı bir kalkışmaya çağırıyorlar bizi.

Sağ Cebimde unutmuşum

Sarraftan çıkarken hassas teraziyi

Kıyamda biraz altın tartıyorum

Biraz da sevabımı

Rükûya eğiliyoruz hiç kimse görmüyor

Sol cebimden eşit kollu teraziyi çıkarıyorum

Tartıyorum kendimi

Çok kilo almışım

Hayır, hayır...

Günahım benden daha ağır

Secdeye gidiyoruz

Düşüyor dolar, düşüyor borsa...

Çuvaldızı acımasızca batırıyorum imama

İğneyi yanımda uyuklayan adama

Kendime ne çıkar bilmiyorum

Cüzdanımı evde unutmuşum

Bir dilenci saldırıyor vicdanıma.

Ah, bir hatırlasam

özenle koyduğum ayakkabılarımın yerini

Arkama dönüp baksam

Yakalar birisi

Bozmamalıyım

Bin kez bozduğum tövbemi

Kaçıncı rekâttayız şimdi

Rastgele okuduğum duaların sırası neydi

bilmiyorum

Bu sesi bir yerden hatırlıyorum

Tekelin toptancı arabası geldi.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder