BOŞALTILAN EVLERİM/Metin ACAR

Bugün bir evim daha boşaltıldı
Hadi boykot edelim
Sonra ne yapalım
Nasıl olsa vakit geçer
Unutulur evim, evdekiler
Sonra ne yapalım
Hadi dolduralım midemizi
Bir daha ki eve kadar
Sıcak bir yuvada oturalım

Yarın bir evim daha
Sonraki gün bir daha
Size sıkıcı geliyor olabilir
Politikaları umursamıyorum
Ve midem bulanıyor
Tüm doğrularınıza
Tek doğrumun ağırlığıyla
Kusuyorum sözlerimi

Uzaktan bir ses
Saçma sapan bir söz söylüyor
Takma kafanı
Ve sonrasında
Kaçış cümlesi geliyor
Düzelir merak etme

Herkes bir eve yanıyorum sanıyor
Ev nedir ki toprağın yoksa
Yarın ne olacak,
Ya toprağım
Kutsalım
Geçmişim
Alnımı sürdüğüm yolum
Yetmiyor mu yanmama

Yarın
Bir evim daha boşalacak
Sonra hepimiz
Kudüslüyüz
Kalemi alacağız elimize
Haydi yaz tek tek
Kolun kanadın kırılışını
Sözü dolandırıp
Ama gerçekten sözü dolandırıp
Tekrar kendmize satacağız boykotumuz gibi
Sonra dostum
Akıttığımız gözyaşını
Timsahlara satıp
Tekrar kendimize yer yapacağız

Sana özet geçeyim dostum
İşte dünya
İşte Kudüs
Zıtlıklar yol açıyor yollara
Onlar dünya
Ben Kudüs

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder