MUTLULUĞU DEMLİYORUM / Hilal EJDERHA



Beyaz kağıtlara
Mutluluğun resmini çiziyorum
Gökyüzümü huzurun rengine
Gecelerimi sönmeyen bir aydınlığa boyuyorum

Geçmişin karanlığını
Şehrin en tenha sokağına bırakıyorum
Geleceğin en güzel günlerini gözlerime mühürlüyorum
Boşa çekilen kürekleri kırıyorum
Hüzünlerimi denizin eşsiz kokusuna hapsediyorum

Yüreği gibi kelimeleri de çürük insanların
Gölgesinden dahi uzaklaşıyorum
Biliyorum, her adımda zaferi yudumluyorum
Yalnız kaldığım bu yolda
Gözyaşımı içime gömüp mutluluğun diyarına gidiyorum

Acılar hükümsüz yüreğimde
Naçizane tebessümler saklı sözlerimde
Ölümsüz artık mutluluk
Rüzgarlardan gelen haber böyle

Yaşatılan kötülükleri
Azad ediyorum gönlümden
Gül bahçesi renginde
Mutluluğu demliyorum
Sonra…
Bir şairin şiirleri arasında kayboluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder