SESLENDİRMELER /Fazlı BAYRAM


savurup saçlarını böyle deli deli küheylan gibi geçiyorsun ya
beton şehirler eşrafı gibi ardından bakakalıyorum ya ben de
 sonra mavi gözlerini bayıltıp daldırıyorsun ya kalbime
monaterist bir ifadenin kahrıyla yanıyorum böyle olunca
bu işte bir incelik mi var sence

şu karşımda duran saklı adam
hemen yanındaki patlıcan burunlu düşük omuzlu biri daha
patlıcan burun dediysem hor gördüğümden değil
anlaşılmaz belki diye tarif edişim
o ikisi gibiyim aynı yılgın ve vatandaş
niye delip delip duruyorsun deli gibi kalbimi niye
cevap: öyle her gülüşe kapılırsan her bakışa….
dersen eğer :
biz anaların göz yaşlarıyla yıkanmış cesetleriz
derim ben de sana
kim gülerse yüzümüze kangren olur gönlümüz
biz Tunanın eteğindeki taşlar misali dökülürüz sevdaya
böyle ağlaya ağlaya yollanışlarımıza bakma
biliriz senin güllere karışmadan önce de gül koktuğunu
her gülüşe kapılırım evet hem de her bakışa
sen de her gözle bakma her gülüşü gülme bana
savurup saçlarını böyle deli deli küheylan gibi geçme yanımdan.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder